Ctrl + alt + del, czyli t-shirt dla informatyka i prawie że wiosna.


Skuszona pozornym ciepłem (jak słońce zaświeci to przecież jasne, że temperatura rośnie co najmniej o 10°C) ubrałam się jakby to już była wiosna. W cieniu jednak nie było aż tak kolorowo, ale do tego się nie przyznaję. Nie cierpię zimowych okryć wierzchnich (do butów, szalików, rękawiczek nic nie mam; czapki to zło), więc z radością zakładam letni płaszczyk, przygryzam wargę i udaję że nie marznę. +10 do ciepła dodają okulary przeciwsłoneczne, +5 do ochrony pomadka Nivea, więc nie myślcie, że jest aż tak źle. Tak naprawdę to mam się dobrze, bo cieszę się niezmiernie, że w końcu zapowiada się przedwiośnie wiosna. Niech Was śnieg leżący wszędzie dokoła nie wprowadzi w błąd. To po prostu jedno wielkie nieporozumienie.

Udanego tygodnia!



fot. Jakub
Co mam na sobie?
♥ Jeansy {H&M}, ostatnio na blogu tutaj;
♥ T-shirt {Reserved};
♥ Płaszcz {George - SH}, ostatnio tutaj;
♥ Buty {bezimienne - allegro}, ostatnio w stylizacji tutaj;
♥ Kapelusz {vintage + DIY}, ostatnio tutaj;
♥ Okulary {bezimienne - allegro}, ostatnio na blogu tutaj;
♥ Pierścionek - kokardka {Nefryt - sklep}, mam takie dwa + jeden biały (biały ostatnio tutaj).

Komentarze

  1. świetne okulary i przezabawna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. So good, not bad ^.^

    Zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza fajnie wyglądałaby w połączeniu z koszulą w krate! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy t-shirt;))
    u mnie już wiosna pełną parą, z tego szczęścia i tej wiosny którą wczoraj tak czułam w powietrzu dzisiaj obudziłam się z zatkanym nosem i bolącym gardłem;p
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, bardzo fajnie wszystko połączone


    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory